Întrebări frecvente
Sperăm că în cele ce urmează să găsești răspunsul potrivit întrebărilor tale. În cazul în care răspunsurile nu sunt cele pe care le cauți te rugăm să ne contactezi la adresa E-mail: support@u-craiova.ro
De ce să comand produse de pe U Craiova?
La fiecare comandă în platforma, 50% din comisionul de vânzare este cedat de U Craiova către echipa Universitatea Craiova. În acest fel, fără niciun alt cost / comision / efort suplimentar din partea ta, sprijini financiar echipa. Nu a fost niciodată mai ușor să poți contribui la performanță echipei echipei tale!
Cum comand?
Pentru a comandă online trebuie să îți creezi un cont pe U Craiova dacă nu ai deja unul.
Pasul 1
După ce ai găsit produsul pe care îl dorești apasă pe butonul "Adaugă în coș". Produsul va fi adăugat în coșul tău de cumpărături.
Pasul 2
Pentru a vedea ce produse ai selectat apasă butonul "Cosul meu"
Pasul 3
După ce ai adăugat toate produsele pe care vrei să le cumperi apasă butonul "Coșul meu", iar apoi dacă vrei să finalizezi comandă apasă "Vezi detalii coș".
Pasul 4
În nouă pagină deschisă îți va apărea câmpul “Sumar Comandă" unde regăsești totalul de plata. Apasă butonul “Continuă” și te va direcționa în pagină “Detalii Comandă” unde trebuie să completezi date facturare, modalitate livrare, modalitate plata și detalii adiționale. După completarea datelor vei fi direcționat către pagină “Comandă plasată”:
- dacă nu te-ai logat înainte de a începe cumpărăturile ți se va deschide o nouă ferestra în care trebuie să introduci adresa de e-mail și parolă;
- dacă eșți deja logat trebuie doar să introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legătură cu ține și pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.
Cum plătesc?
Modalitățile de plata acceptate pe site-ul U Craiova:
- Plata cu cardul bancar;
Pentru mai multe detalii recomandăm parcurgerea secțiunii "Termeni si condiții".
Pot achita o comandă în rate sau în condiții de discount conform cardului pe care îl dețin?
Periodic, vom promova campaniile concepute de către magazinele noastre partenere. În cazul în care campaniile respective includ modalități de plata cu cardul în rate sau vor acordă un anumit procent de discount, cu siguranță aceste informații se vor regăsi în regulamentul de campanie pe care îl recomandăm a fi parcurs de către toți cei interesați de achiziționarea de produse de pe site-ul https://www.u-craiova.ro/.
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
Poți modifică / anula comandă din zona de administrare a comenzilor, ori contactandu-ne pe e-mail la: support@u-craiova.ro
Trebuie să știi datele de identificare ale contului tău de user și numărul comenzii pentru a confirmă împreună anularea comenzii.
Pot plasa o comandă ca persoana juridică (SRL, SA, PFA sau ONG)?
Odată creat un cont de utilizator, îți poți personaliza din profil datele companiei pe care o reprezinți.
Nu am primit factura. Ce fac?
Facturile generate prin achiziția produselor sunt salvate pe contul tău de client și pot fi descărcate în format electronic oricând. Factură poate fi printată sau salvată PDF (recomandăm pentru protejarea mediului înconjurător) selectând comandă din urmă căreia a rezultat. De asemenea, e-mail-ul care confirmă comandă va conține și factură, având opțiunea de descărcare.
Cum procedez dacă am greșit datele de facturare?
Dacă ai finalizat comandă, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Pentru refacturare trebuie să ții cont de faptul că această se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile și doar pentru facturile ce depășesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicită o refacturare, te rugăm să ne transmiți un e-mail pe adresa support@ucraiova.ro atât cu datele din comandă inițială, cât și cu noile date de facturare.
Ce fac dacă am primit alt produs, dacă comandă este incompletă sau nu sunt mulțumit de produsul primit?
Dacă ai identificat problema în momentul livrării îți recomandăm să ne contactezi:
- via e-mail support@ucraiova.ro precizând datele comenzii și în maximum 48 de ore lucrătoare, sau după caz conform politicii aplicate de partenerul U Craiova.
Ce fac dacă nu am găsit certificatul de garanție?
In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect in maxim 48h de la primirea coletului:
- via e-mail support@u-craiova.ro precizand datele comenzii, tipul garantiei si a service-ului recomandat si aspectele care te nemultumesc;
Cum procedez pentru returul produsului?
Nu toate produsele sunt eligibile pentru retur. În primul rând produsul trebuie să fie eligibil pentru retur și trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (produsul nu trebuie să prezinte zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, șocuri electrice). În cazul în care te afli în situația de a returna produsul primit, recomandăm citirea politicii de retur aplicată fiecărui manazin și conform cu ordonanței de urgență nr.44/2014, publicată în M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014 sau te rugăm să ne contactezi:
- via e-mail support@u-craiova.ro precizând datele comenzii, aspectele care te nemulțumesc și contul în care dorești să îți fie returnată suma plătită în cazul în care plata a fost făcută la livrare în numerar;
Recomandăm citirea politicii de retur aplicată de U Craiova și conform cu ordonanței de urgență nr.44/2014, publicată în M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.
În cât timp primesc banii înapoi în urmă returului efectuat?
În caz de retur vom vira banii urmând fluxul plății inițiale. Se va credita contul plătitor sau un cont menționat ulterior dacă plata a fost făcută la livrare în numerar. Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului sau urmând pașii recomandați de partenerii U Craiova , după caz. Recomandăm citirea politicii de retur aplicată de U Craiova și conform cu ordonanță de urgent nr.44/2014, publicată în M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.
Se pot returna produsele resigilate?
Da. Produsele resigilate beneficiază de aceleași condiții de retur că și produsele noi. Recomandăm citirea Politica de retur aplicată de U Craiova și conform cu ordonanță de urgență nr.44/2014, publicată în M.O. Partea I nr. 427 din 11.06.2014.
Am primit voucher și am încercat să îl folosesc la o comandă, dar nu se aplică. Ce trebuie să fac?
Dacă ai încercat să folosești un voucher, asigura-te că ai introdus codul corect. Dacă ai încercat să aplici pe o comandă un voucher câștigat într-o campanie, verifică dacă produsul pe care vrei să îl comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Dacă produsul face parte din categoriile încadrate în campanie și nu reușești să aplici codul vocuherului pentru plata comenzii, te rugăm să ne contactezi:
- via e-mail: support@u-craiova.ro precizând datele voucherului și a comenzii în cazul căreia dorești să fie aplicat;