Termeni și condiții
Bine ați venit pe U Craiova!
U Craiova este platforma oficiala a suporterilor Universitatea Craiova ce înglobează partea de rețea socială și cea de magazin online în sistem Marketplace.
Prezențele condiții reprezintă modul în care utilizatorul folosește U Craiova prin funcțiile, aplicațiile, tehnologiile și software-ul pe care acesta le oferă, cu excepția cazurilor în care precizăm expres că sunt aplicabile condiții separate (și nu prezențele condiții).
U Craiova este proprietate a Craiova Social Marketplace SRL Prin U Craiova se intelege Craiova Social Marketplace SRL.
Utilizatorul nu este taxat pentru utilizarea U Craiova.
U Craiova nu divulgă informațiile personale ale utilizatorilor decât dacă utilizatorul își da acordul expres sau dacă este obligat să furnizeze aceste informații în baza unui temei legal.
Politică de Confidențialitate explică modul în care U Craiova colectează și utilizează datele cu caracter personal ale utilizatorilor.
U Craiova (in zona de Social)- explică reguli de utilizare a site-ului și face referire expresă la partea de rețea socială.
Termeni și Condiții Craiova Social Marketplace SRL - explică reguli de utilizare a site-ului și face referire expresă la partea de magazin online în sistem Marketplace.
Prezențele condiții pot fi modificate astfel încât acestea să reflecte cu acuratețe serviciile și practicile Craiova Social Marketplace SRL. În cazul în care utilizatorul nu este de acord cu termenii și condițiile poate solicită ștergerea contului sau trimițând o cerere în acest sens la adresa de mail support@u-craiova.ro.
U Craiova
Cine poate utiliza U Craiova
Pentru o comunitate sigură și organizată este necesar că utilizatorul să:
- Utilizeze numele real
- Ofere informațîi exacte și corecte
- Creeze un singur cont (personal) și să folosească cronologia în scopuri personale
- Nu comunice parolă, să nu ofere acces la datele de autentificare în cont sau pe U Craiova și să nu transfere contul sau altor persoane (fără permisiunea să)
Utilizatorul nu poate folosi platforma socială U Craiova dacă:
- A fost condamnat pentru infracțiuni de natură sexuală
- U Craiova a dezactivat anterior contul din cauza încălcării condițiilor și politicii Craiova Social Marketplace SRL.
- Legile aplicabile îi interzic să primească software-ul, produsele sau serviciile Craiova Social Marketplace SRL.
Ce poate Utilizatorul să distribuie sau să facă pe U Craiova
U Craiova dorește că toți utilizatorii să aibă o experiență plăcută în cadrul comunității, din acest motiv dorim respectarea siguranței și bunăstării celorlalți și a integrității comunității. Astfel, Utilizatorul este de acord să nu se angajeze în comportamentele descrise mai jos (să încurajeze sau să sprijine alte persoane să facă astfel):
- Este interzis să folosească U Craiova pentru a întreprinde sau pentru a distribui oricare dintre acțiunile de mai jos:
- Conținut care încalcă prezențele condiții și standarde ale comunității;
- Conținut ilegal, înșelător, discriminator sau fraudulos;
- Conținut care nesocotește sau încalcă drepturile unei alte persoane, inclusiv drepturile sale de proprietate intelectuală.
- Este interzisă încărcarea de viruși și coduri rău intenționate sau întreprinderea oricărei acțiuni care ar putea să dezactiveze, să supraîncarce sau să afecteze funcționarea corectă sau aspectul adecvat al produselor și serviciilor U Craiova.
- Este interzisă accesarea sau colectarea datelor din produsele U Craiova utilizând mijloace automatizate (fără permisiunea prealabilă a U Craiova sau accesarea datelor pentru care nu există permisiune de acces.
Utilizatorul este singurul responsabil pentru conținutul pe care îl distribuie pe U Craiova.
U Craiova nu garantează acuratețea, integritatea, adecvarea, disponibilitatea sau calitatea oricărui conținut distribuit de către utilizator pe U Craiova.
Orice garanții sau declarații referitoare la proprietatea intelectuală pentru conținutul distribuit pe U Craiova sunt responsabilitatea exclusivă a utilizatorului care distribuie acel conținut.
U Craiova nu acceptă nicio obligație de a monitoriza, revizui, semnaliza, filtra sau elimina orice conținut, deși își rezervă dreptul de a întreprinde astfel de acțiuni dacă este necesar.
U Craiova poate șterge sau dezactiva conținutul care nu respectă aceste prevederi.
Permisiunile pe care utilizatorul le acordă U Craiova:
Permisiunea de a utiliza conținutul pe care utilizatorul îl creează și distribuie.
Un anumit conținut pe care utilizatorul îl distribuie sau încarcă pe U Craiova, cum ar fi fotografiile sau clipurile video, poate fi protejat de legile privind proprietatea intelectuală. Utilizatorul deține drepturile de proprietate intelectuală (precum drepturi de autor sau mărci comerciale) în orice astfel de conținut pe care utilizatorul îl creează și distribuie pe U Craiova. Nimic din aceste condițîi nu elimina drepturile pe care utilizatorul le are în legătură cu propriul conținut. Utilizatorul poate distribui fără restricții conținutul propriu, oricui și oriunde dorește. Pentru a furniza serviciile sale, U Craiova are nevoie de unele permisiuni legale din partea utilizatorului (cunoscute sub numele de “licență”) pentru a utiliza acest conținut. Această este exclusiv în scopul furnizării și îmbunătățirii produselor și serviciilor U Craiova. Mai exact, atunci când utilizatorul distribuie, postează sau încarcă conținut care face obiectul drepturilor de proprietate intelectuală în legătură cu Produsele sau serviciile U Craiova, utilizatorul acordă o licență gratuită, neexclusiva, transferabilă, sublicentiabila și valabilă la nivel internațional și pe durata maximă permisă de lege, pentru că U Craiova să poată găzdui, utiliza, distribui, modifică, rula, copia, și să poată prezența public sau să poată afișa și traducă conținutul utilizatorului și să poată creea opere derivate pe baza acestuia (în conformitate cu setările utilizatorului de confidențialitate și din aplicație). Această înseamnă, de exemplu, că, dacă utilizatorul distribuie o fotografie pe U Craiova, ii acordă U Craiova permisiunea să stocheze, să copieze și să distribuie către alte persoane conținutul (din nou, în conformitate cu setările utilizatorului), cum ar fi furnizorii de servicii care oferă asistență pentru serviciul nostru sau alte produse și servicii U Craiova pe care utilizatorul le folosește. Această licență va înceta atunci când conținutul utilizatorului este șters din sistemele U Craiova. Utilizatorul poate șterge conținutul, separat sau în întregime, solicitând ștergerea contului sau prin trimiterea unei cereri în acest sens la adresa de mail support@u-craiova.ro.
Atunci când utilizatorul șterge conținut, acesta nu mai este vizibil pentru alți utilizatori, dar poate continuă să existe în alte locuri în sistemele Craiova Social Marketplace SRL în cazul în care:
- Ștergerea imediată nu este posibilă din cauza limitărilor tehnice (în acest caz, conținutul utilizatorului va fi șters în maxim 90 de zile din momentul în care utilizatorul l-a șters);
- Conținutul utilizatorului a fost folosit de alții în conformitate cu această licență, iar aceștia nu l-au șters (în acest caz licență va continuă să se aplice până când conținutul respectiv va fi șters);
- În cazul în care ștergerea imediată ar limita capacitatea U Craiova de a:
- Investiga sau identifica activități ilegale sau încălcări ale condițiilor și politicilor Craiova Social Marketplace SRL (de exemplu, pentru identificarea sau investigarea folosirii incorecte a produselor sau a sistemelor Craiova Social Marketplace SRL);
- Respectă o obligație legală, precum păstrarea probelor;
- Respectă o solicitare a unei autorități judiciare sau administrative, a unei instituții de ordine publică sau a unei agenții guvernamentale;
- Caz în care, conținutul va fi păstrat pentru o durata care nu depășește perioada necesară pentru scopurile pentru care a fost păstrat (durata exactă va varia de la caz la caz). În fiecare dintre cazurile prezentate mai sus, această licență va continuă până când conținutul a fost șters în totalitate.
Permisiunea de a actualiza software-ul pe care utilizatorul îl folosește sau descarcă:
Dacă utilizatorul descarcă sau folosește software-ul U Craiova, acesta oferă U Craiova permisiunea de a descarcă și instala actualizări de software (poate să modifice, să adauge sau să elimine caracteristici ale produsului software), acolo unde există. U Craiova își rezervă dreptul de a întrerupe unele sau toate caracteristicile produsului software în orice moment. Craiova Social Marketplace SRL nu va fi răspunzător față de utilizator sau față de terți pentru orice modificare, suspendare sau întrerupere a produsului software. Dacă utilizatorul este nemulțumit de orice modificare a produsului software, atunci singură lui opțiune este să întrerupă sau să înceteze utilizarea produsului software așa cum este descris aici.
Prezențele condiții reprezintă acordul integral dintre utilizator și Craiova Social Marketplace SRL cu privire la utilizarea produselor și serviciilor U Craiova de către utilizator.
Termeni și Condiții Craiova Social Marketplace SRL
1. Definiții
2. Drepturile de proprietate intelectuală
3. Exonerarea de răspundere
4. Limitarea accesului la site
5. Prelucrarea datelor cu caracter personal
6. Înregistrarea ca Utilizator
7. Prețul
8. Comandă
9. Facturare – plati
10. Garanția
11. Livrarea
12. Campaniile promoționale
13. Politică de retur. Dreptul de retragere
14. Informații despre EEE și DEEE
1. Definiții
U Craiova – societatea Craiova Social Marketplace SRL, având următoarele date de identificare: sediul social la adresa București,Str.Argentina,nr.25,parter,sector 1 - având număr de înregistrare la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București ,J40/16532/05.09.2023 , CUI 48734575, e-mail: support@u-craiova.ro.
Utilizator – orice persoană care vizitează site-ul U Craiova.
Client - persoană fizică / persoană juridică ce efectuează o Comandă.
Produse și Servicii - orice produs sau serviciu menționat în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Clientului.
Comandă - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa anumite Produse și Servicii și să facă plata acestora.
Vânzător – orice partener U Craiova ce afișează produsele sale în cadrul U Craiova secțiunea Marketplace.
Contract - o Comandă confirmată de către Vânzător, prin care Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele și Serviciile, iar Clientul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse și Servicii.
Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid în parteneriat cu Vânzătorul.
2. Drepturile de proprietate intelectuală
Conținutul site-ului U-Craiova.ro : imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate, este integral proprietatea Craiova Social Marketplace SRL și a furnizorilor săi și este aparat de Legea privind dreptul de autor și drepturile conexe și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare. U Craiova și logo-ul U Craiova sunt mărci înregistrate ale Craiova Social Marketplace SRL.
Craiova Social Marketplace SRL poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conținutul/conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord și doar pentru persoană/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conținuturi, fără a putea utiliza alte conținuturi ale site-ului www.u-craiova.ro.
Utilizarea pe U Craiova a oricărui nume de marca înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. U Craiova nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conținutului site-ului.
3. Exonerarea de răspundere
U Craiova nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la U Craiova sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, U Craiova e fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau că urmare a utilizării informațiilor de pe site. U Craiova nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. U Craiova nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul U Craiova, acestea fiind puse la dispoziția de către furnizori.
Informațiile incluse pe U Craiova au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența Legii privind dreptul de autor și drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoștință Vânzătorului la adresa support@u-craiova.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.
Părerile exprimate în cuprinsul materialelor care sunt publicate în secțiunile blog literar, comunitate culturală și recenzii sunt asumate în întregime de autorii respectivelor materiale și nu implică responsabilitatea solidară și nici individuală a U Craiova sau a Comercianților prezenți pe platforma. U Craiova își rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse și Servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru produse (prețuri pe care le poate aprecia că fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).
U Craiova, în calitate de organizator al campaniilor promoționale, nu își asumă răspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabil pentru voucherele falsificate sau deteriorate și își rezervă dreptul de a anula voucherul utilizat la achiziție ori de a scădea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, în cazul returnării conform legii, a unui produs participant în campania respectivă. Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar U Craiova nu își asumă nici o responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
4. Limitarea accesului la site
Utilizatorii site-ului U Craiova pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, întrebări sau informații, dacă limbajul acestora este civilizat, iar conținutul comunicărilor nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu tulbură în nici un fel viață privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conține viruși, nu servește unor campanii de promovare care nu au legătură cu U Craiova, nu sunt e-mailuri în masă ori orice altă formă de spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate. U Craiova nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligat la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.
În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente care implică texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se consideră că respectivul Utilizator garantează originalitatea lor și acordă U Craiova și afiliaților/asociaților săi dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifică, adapta, publică, traduce, crea opere derivate, precum și dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conținuturi oriunde în lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii niciunei terțe entități fizice sau juridice.
5. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal este un angajament permanent al U Craiova, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele cu caracter personal în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind liberă circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor sau GDPR) precum și legislației aplicabile în România - Legea nr. 190/2018 privind unele măsuri pentru punerea în aplicare a GDPR și Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice. U Craiova prelucrează datele cu caracter personal furnizate de Utilizatori în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate.
Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele și prenumele, sexul, data și locul nașterii, datele din actele de stare civilă, telefon/fax, adresa (domiciliu/reședința), e-mail, profesie, loc de muncă, formare profesională, situație familială, situație economico-financiară, date privind bunurile deținute, obișnuințe/preferințe/comportament, imagine, voce, date de geolocalizare/date de trafic. Refuzul furnizării acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
Atunci când un Utilizator își creează un cont pe U Craiova, va primi comunicări comerciale din partea U Craiova doar în măsura în care și-a dat consimțământul expres, selectând opțiunea corespunzătoare.
Datele colectate cu privire la buletine informative și alerte sunt confidențiale, U Craiova va putea selecta Utilizatorii cărora le va trimite buletine informative și alerte.
În cazul în care Utilizatorul își modifică prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja către U Craiova și există Comenzi în derulare, Comenzile își păstrează datele de la momentul plasării Comenzii, iar livrarea produselor se va face luându-se în considerare datele nou modificate. U Craiova nu solicită Utilizatorilor săi prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail, etc) informații confidențiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. În cazul în care Utilizatorul le divulgă unor terți, acesta poartă întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale. Astfel, în cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate ține răspunzător pe U Craiova pentru niciun fel de prejudiciu.
Not keeping data: Datele cardului de plata al Clientului / Utilizatorului / Cumpărătorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către U Craiova, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
3D Secure:3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzărilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).
Scopul colectării datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiară, reclamă, marketing, publicitate, statistică, servicii de comunicații electronice, informarea Utilizatorilor privind situația contului lor de pe U Craiova, informarea Utilizatorilor privind evoluția și starea Comenzilor. Completarea de către Utilizatori a formularelor pe site echivalează cu acceptarea necondiționată că aceste date să fie incluse în baza de date a U Craiova și cu utilizarea și prelucrarea de către U Craiova, afiliații și colaboratorii acestora pentru desfășurarea activităților enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de curierat, servicii de plată / bancare, cu excepția utilizării în scop de marketing direct - comunicări comerciale.
Utilizatorilor le sunt garantate drepturile prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind liberă circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE precum și legislației aplicabile în România, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale.
Utilizatorii au dreptul de a solicita ștergerea totală sau parțială a datelor cu caracter personal. Retragere ce poate fi exprimată oricând și care conduce la eliminarea datelor dumneavoastră cu caracter personal din baza noastră de date în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 30 de zile
6. Înregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul www.u-craiova.ro, Utilizatorul este obligat să folosească o adresa de email validă. U Craiova poate refuză cererea de înregistrare în situațiile în care constată că a utilizat informații neconforme cu realitatea sau folosește serviciile într-un mod neconform cu uzanțele normale.
7. Prețul
Prețul final plătit de Client este format din prețul produsului + cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. Prețurile de livrare sunt detaliate pe site. Toate prețurile aferente produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ul www.u-craiova.ro sunt exprimate în RON și conțin T.V.A.
8. Comanda
Pentru a activa serviciul "Comandă cu un click", Utilizatorul trebuie să seteze detaliile preferate de Comandă (unde să fie livrată, modalitatea de expediere și modalitatea de plata) în contul de Utilizator, iar aceste setări vor fi reținute și folosite pentru fiecare Comandă cu un click. Aceste setări pot fi modificate oricând. Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar ar putea suporta consecințele acestor erori (Comandă întârziată, transmisă greșit, etc).
U Craiova nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuate în vederea re-expedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului. Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord că un reprezentant U Craiova să îl contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către Părți (e-mail/telefon) pentru confirmarea personală a Comenzii. (Acest email este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpără aceste produse nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail care va anunță că produsele au fost expediate.) Termenul de livrare a produselor cu statusul "în stoc" este și se efectuează conform Termenilor și Condițiilor Vânzătorului. Pentru comenzile ce conțin produse cu termen de livrare mai mare de 5 zile, ne/confirmarea comenzii se va realiza în termen de maxim 5 zile de la plasarea acesteia pe site.
Pentru confortul și siguranța Clientului, există opțiunea că timp de 30 de minute după plasarea unei Comenzi de a renunța la Comandă. Astfel, dacă Utilizatorul care a plasat o Comandă din greșeală sau a revenit asupra deciziei, Comandă se poate anula în 30 de minute după plasarea ei. În cazul plăților făcute cu cardul, suma de plata finală se va retrage din contul Clientului doar la finalul celor 30 de minute.
U Craiova poate refuză o Comandă în urmă unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații între părți și fără că o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:
- Eșuarea / invalidarea tranzacției online;
- Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului / a tranzacției;
- Date incomplete sau incorecte ale Clientului;
- Activitatea Clientului poate produce daune site-ului U Craiova/partenerilor;
- Livrări consecutive eșuate;
- Alte motive obiective: în cazul în care Clientul nu garantează că modul de plata este valid și că nu este obținut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar dacă a luat toate măsurile pentru că informația prezentată pe acest site să fie exactă și corectă, U Craiova nu poate fi răspunzătoare de inexactități care pot apărea în completarea de către Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactității, completitudinii și utilității informațiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site.
În anumite situații și pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. În aceste situații Vânzătorul va anunța Clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată. Contractul se consideră încheiat între Client și U Craiova în momentul primirii de către Client de la U Craiova prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Client nu poate fi livrat de către Vânzător, ne obligăm să informăm Clientul asupra acestui fapt și să returnăm în contul Clientului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 zile de la data la care U Craiova a luat la cunoștință acest fapt sau de la dată la care Clientul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
9. Facturare – plăti
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plata sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factură pentru Produsele și Serviciile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Plata se poate face online (card bancar) sau ramburs.
10. Garantia
Pentru produsele achiziționate din magazinul online U Craiova se asigura garanție în conformitate cu Certificatul de garanție aferent fiecărui produs. Persoană juridică ce asigura garanția este cea menționată pe Certificatul de garanție al produsului.
Pentru a beneficia de garanție, Clientul are următoarele obligații:
- Produsul să fi fost cumpărat de pe U Craiova și folosit numai în scopul pentru care a fost conceput;
- Să respecte instrucțiunile de folosire și să utilizeze produsul conform instrucțiunilor impuse de producător;
- Să păstreze certificatul de garanție și documentul fiscal cu care a cumpărat produsul;
- Să păstreze toate accesoriile care au venit cu produsul, și să le livreze împreună cu produsul în garanție.
Locul prezentării pentru a putea beneficia de garanție este cel specificat pe Certificatul de garanție. În afara cazului în care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client.
Cauze de pierdere a garanției:
- Avarii sau deteriorări mecanice; expunere excesivă la radiații solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificări ale produsului;
- Defectarea produsă că urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare, transport, manipulare și instalare prevăzute în manualul de utilizare;
- Deteriorarea mecanică provocată prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul și seria aparatului;
- Inundarea, incendierea, expunerea la soare, descărcări electrice, modificări sau instalări necorespunzătoare, intervenții neautorizate;
- Distrugerea circuitelor interne din cauza șocurilor.
Vânzătorul nu oferă garanție Clienților:
- În cazul în care produsul achiziționat nu este potrivit cerințelor sau așteptărilor Clienților;
- După expirarea perioadei pentru care Vânzătorul oferă garanție produsului;
- În cazul în care înlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv că urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente, caz în care Clientului îi va fi restituită contravaloarea produsului pentru care nu se poate oferi garanție.
Toate celelalte prevederi cuprinse în legislația în vigoare, referitoare la garantarea produselor vândute, sunt valabile. Drepturile Clienților sunt cele prevăzute în legislația în domeniu. Garanția nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
11. Livrarea
Dată estimată de livrare poate varia în funcție de produs, și este afișată în pagină produsului, în pagină de Comandă precum și în e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii. Pentru toate categoriile de produse, termenul de livrare este de 2 zile lucrătoare de la dată confirmării Comenzii sau conform Termenilor și Condițiilor Vânzătorului. Pentru Clienții din străînătate, prețul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face după acceptarea explicită a acestui preț. Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face conform opțiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personală (opțiuni disponibile in pagină de finalizare a comenzii). Între înregistrarea Comenzii și preluarea acesteia de către Curier există un interval de 12-24 ore sau conform Termenilor și Condițiilor Vânzătorului. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată Clientului și se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depăși termenul maxim prevăzut mai sus.
Pentru produsele care vor fi ridicate personal de Client la unul din pick-up point-urile Vânzătorului conform opțiunii Clientului, Vânzătorul va fi îndreptățit să perceapă o taxa de ambalare în funcție de valoarea comenzii Clientului. Pragul valoric al comenzii care va îndreptăți Clientul să beneficieze de livrare gratuită la pick-up point-uri precum și valoarea taxei de ambalare (în cazul în care valoarea comenzii se va situa sub acest prag) vor fi stabilite de Vânzător și vor fi comunicate Clientului pe site înainte de a plasa comandă.
Atenție! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibilă operarea de modificări asupra Comenzilor deja plasate. În cazul în care produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care prețul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării Comenzii), Vânzătorul va informa Clientul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate în termen de 14 zile. Clientul poate confirmă modificările intervenite cu privire la prețul sau caracteristicile produselor, modificând astfel Comandă inițială, iar Vânzătorul va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
Pentru produsele care nu se află în stoc, Clientul este de acord că Vânzătorul să livreze un produs cu calități și preț echivalente cu cele solicitate. Dacă Clientul își exercită dreptul de denunțare unilaterală a contractului în termen de 14 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt în sarcina Clientului. În cazul în care Clientul plasează o Comandă care conține produse de la furnizori diferiți din punctul de vedere al livrării, acestea vor fi considerate colete diferite și vor fi evidențiate că atare pe site în pagină de Comandă. Acestea au termene diferite de livrare. Taxa de transport se aplică pentru fiecare colet în parte. În cazul comenzilor cu ridicare personală, achitate online, este necesar că persoană care va prelua coletul să prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al persoanei care a înregistrat comandă.
11.1 Condiții de livrare
La solicitarea Vânzătorului sau a Curierului, Clientul va face dovadă identității sale, dacă este necesar prin una sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător. În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea receptionarii Comenzii în mod personal, Comandă va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârstă mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către Curier, a numărului Comenzii. Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus. În cazul livrării la locul de muncă al Clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această Comandă. Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării Comenzii pe site.
Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Vânzător, la momentul predării produselor Comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.
11.2 Recepția produselor
Clientul are posibilitatea să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier sau Poștă Română la livrarea produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, în eventualitatea în care Comerciantul oferă această opțiune, Clientul va verifică dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor Comandate.
12. Campaniile promoționale
12.1 Codurile promoționale
Codurile promoționale oferite de U Craiova prin orice promoții sunt valabile exclusiv pentru secțiunea menționată în e-mailul de transmitere a codului, cu excepția cazului în care este specificat altfel. Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv în momentul plasării Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii după ce această a fost plasată. Într-o Comandă se poate folosi un singur cod promoțional, pagină de Comandă nu permite utilizarea mai multor coduri în aceeași Comandă. Pentru eligibilitatea la o promoție nu este luată în calcul valoarea transportului, cu excepția cazului în care este specificat astfel. Promoțiile care au că obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplică pentru fiecare livrare. În cazul în care un cod promoțional a fost aplicat într-o Comandă care nu a putut fi onorată sau a fost anulată din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promoțional respectiv exclusiv în scris, printr-un e-mail pe adresa support@u-craiova.ro, care să conțină id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului și codul promoțional. Acestea se reactivează pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
Atenție! Promoțiile pe U Craiova nu se cumulează între ele, se aplică reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere (carduri de fidelitate, coduri promoționale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) că regulă, cu excepția situațiilor în care este menționat altfel în promoție. De asemenea, în cazul existenței unor vouchere procentuale, dețînătorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulată conferită de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existența în cadrul unei promoții. Anumite campanii promoționale nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat în regulamentul campaniei respective.
U Craiova stabilește unilateral sau în colaborare cu anumiți furnizori ai săi regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizează pe U Craiova, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promoțiile sunt aplicate Comenzilor care respectă integral regulile afișate pe site, în perioada de valabilitate clar menționată și în limita stocului disponibil. U Craiova nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pentru întreagă perioada de promoție și poate retrage promoția fără notificare prealabilă.
12.2 Întreruperea campaniei promoționale
În cazul unei campanii promoționale organizate de U Craiova, acesta, în calitate de organizator își rezervă dreptul de a întrerupe Campania promoțională oricând pe parcursul desfășurării acesteia, cu informarea prealabilă a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzătoare (afișare pe site, afișare în aplicațiile de mobil, etc.). Organizatorul își rezervă dreptul de a modifică oricare din condițiile stabilite în regulamentul campaniei respective, în perioada desfășurării campaniei, din motive întemeiate, dar nu înainte de a anunță publicul despre aceste modificări.
12.3 Vouchere / cupoane / coduri promoționale
12.3.1 Prevederi generale
Voucher = cod promoțional, cupon promoțional. Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher și are diverse cerințe pentru a fi valid și aplicabil. Te rugăm să verifici cu atenție toate detaliile și informațiile de pe voucher astfel încât discountul să poată fi acordat. Valoarea fiecărui voucher este specificată pe acesta. Taxele de transport și manipulare se aplică oricărui produs achiziționat, indiferent de valoare dacă în promoții, regulamente, etc., nu se prevede altfel. Astfel, dacă un voucher impune o anumită valoare minimă de achiziție a unor produse, taxele de transport, manipulare, etc., se aplică de asemenea și acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plăti taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu excepția cazului în care se convine altfel. Orice articol, indiferent de promoție va avea o valoare minimă, U Craiova nu poate comercializa produse cu valoare zero. Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege în funcție de promoție. Voucherele sunt valabile numai dacă sunt folosite pe site-ul www.u-craiova.ro. Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule. Voucherele nu sunt destinate revânzării și nu pot fi convertite în bani. Voucherele nu pot fi înlocuite în cazul în care sunt pierdute, furate sau distruse. Toate prevederile referitoare la fraudă, menționate pe site-ul www.u-craiova.ro sunt pe deplin aplicabile în ceea ce privește fraudarea legată de vouchere, iar tentativă de fraudă va fi adusă la cunoștința organelor abilitate.
12.3.2 Condiții de aplicare
Fiecare voucher va fi limitat astfel încât nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de IP/de pe aceeași adresa. Orice promoție la care se aplică vouchere de reducere se limitează la un singur voucher per persoană fizică sau persoană juridică (identificat că și client / utilizator / user). Fiecare voucher este limitat la o singură utilizare și are valabilitate pentru o perioada limitată de timp, astfel cum se va menționa în termeni și condiții aferente, în e-mailul de oferire a voucherului și în contul de utilizator secțiunea "vouchere", sau cum se menționează în fiecare promoție/oferta în parte. U Craiova își rezervă dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere în orice moment, cu anunțarea prealabilă a clienților.
Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promoții/oferte cu excepția celor strict menționate în oferta respectivă. În cazul în care produsele pentru care a fost acordat voucherul și pentru care clientul s-a calificat la acordarea promoției nu au fost achiziționate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de către client nu pot fi considerate valide, acestea având efecte numai că reducere aplicată acelor produse efectiv plătite.
Voucherul se aplică numai produselor/categoriilor menționate în mod expres că fiind eligibile în promoție. Produsele care sunt excluse din promoție sunt comunicate în termeni și condiții sau în anumite regulamente sau oferte speciale în secțiunea "excepții". Aceste excepții includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount. Ofertele promoționale nu se pot cumula în aceeași comandă. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comandă. În cazul comenzilor care conțin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocată fiecărui produs în dependență de valoarea ponderată a acelui produs din valoarea totală a comenzii, excluzând taxele de transport, manipulare și alte servicii. Orice voucher va fi valabil începând cu data aplicării acestuia că reducere la comandă deja efectuată. Un voucher nu se poate aplică pe o comandă plasată în trecut.
12.3.3 Anulare, refuz, retur comanda
În cazul returnării produselor achiziționate cu voucher, discountul acordat va putea fi reținut din valoarea returului. În cazul în care o comandă la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulată, respinsă sau returnată integral, clientului i se va returna integral suma plătită, iar voucherul își va pierde valabilitatea și nu va putea fi reactivat. În cazul în care o comandă la care s-a aplicat reducere prin voucher și conține mai multe produse este anulată, respinsă sau returnată parțial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse rămase în comandă dacă valoarea comenzii nu respectă condițiile ofertei/promoției. U Craiova nu va restitui valoarea alocată din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comandă cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitată de acesta pentru produse.
13. Politica de retur. Dreptul de retragere
13.1 Condiții generale
În urmă solicitării primite de la Client, Vânzătorul va trimite curierul la adresa indicată de Client pentru a ridica coletul de retur. În cazul comenzilor cu livrare atât națională cât și internațională, costurile de retur cad în sarcina clientului, dacă Termenii și Condițiile Comerciantului nu prevăd posibilitatea returului gratuit. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului.
13.1.1 Modalități și termene de returnare a produselor
.Clientul se obligă să notifice U Craiova intenția să de a returna produsele achiziționate, prin intermediul platformei sau a aplicațiilor U Craiova, completând formularul de retur din platforma disponibil în secțiunea “comenzile mele” în “istoric comenzi” la comanda în cauza cu butonul “vezi” și selectarea produselor dorite a fi returnate, apoi prin apăsarea butonului “returnare”. Informațiile pe care Clientul le va furniza sunt următoarele:
- Numărul Comenzii;
- Produs returnat;
- Motivul returnării produsului;
- Adresa de unde curierul preia coletul de retur;
- Modalitatea de plata dorită (datele contului bancar) în situația în care rambursarea nu se face pe cardul utilizat în momentul comenzii.
13.1.2. Condiții generale
La primirea informațiilor referitoare la intenția de retur a Clientului, Vânzătorul efectuează o solicitare la curier și trimite curierul la adresa indicată în comunicarea Clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate sunt stabilite de fiecare Vânzător în parte prin documentul Condiții de Retur care poate fi regăsit pe pagină furnizorului din cadrul platformei U Craiova.
13.1.3 Retur DOA (Dead on arrival)
În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional.
13.1.4 Termen de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primește banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial în interval de 14 de zile calendaristice de la dată la care U Craiova este informat de către Vânzător cu privire la decizia Clientului de a returna produsele.
13.2 Dreptul de retragere
În conformitate cu Ordonanță de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Clientul are următoarele drepturi și obligații referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanță: Clientul are dreptul că, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client. Clientul se obliga să returneze doar acele produse care sunt în aceeași stare în care au fost livrate cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc. Vânzătorul va rambursa Clientului contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile de la dată informării făcute de către Client către Vânzător în ceea ce privește decizia de retragere din contract. Vânzătorul va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.
13.3 Exercitarea dreptului de retragere
În cazul în care Clientul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, în cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul se obligă să returneze suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la dată informării de către Client în ceea ce privește deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
- Pentru Comenzile achitate cu card online prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar prin virament bancar;
Clientul va informa U Craiova în ceea ce privește intenția să de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.
14. Informații despre EEE și DEEE
14.1 Legislația aplicabilă stabilește măsuri pentru protejarea mediului și a sănătății populației pentru prevenirea sau reducerea efectelor negative ale generării și gestionării deșeurilor de echipamente electrice și electronice; acestea pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.
14.1.1 Pentru că EEE pot conține substanțe periculoase cu potențiale efecte nociv.
Luând în considerare prevederile OUG 5/2015 – privind deșeurile de echipamente electrice și electronice precum și OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului, clientul U Craiova va avea în vedere următoarele:
14.1.a Cumpărătorii au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) că deșeuri municipale nesortate și de a colecta separat aceste DEEE;
14.1.b Colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE și prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru colectarea DEEE;
Politica de retur
1. Cadru legal
Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Se recomandă că produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
2. Excepțiile
Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate că și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Produsul nou se livrează după primirea și verificarea celui returnat într-un termen de maxim 30 zile. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. ;
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse de îngrijire personală sau accesorii medicale desigilate;
- Produse pentru consumul/utilizare a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere; Cumpărătorul își va exprima acordul și confirmă că a luat la cunoștință bifand în pagină de check-out că este de acord cu Termenii și condițiile de utilizare a site-ului.
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
- Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3.
3. Exercitarea dreptului de retragere
- Consumatorul informează U Craiova cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea unui formular de retur disponibil în secțiunea “comenzile mele”, “istoric comenzi” prin apăsarea butonului “vezi” a comenzii în cauză și selectarea tuturor produselor din comanda, apoi apăsarea butonului “returnare” duce la formularul de retur precompletat. Returul unei comenzi poate fi inițializat doar pentru comenzile al caror status figureaza ca “livrat”.
- În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail număr de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată.
4. Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare
Costuri suportate de către cumpărător:
- Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut că și nou, se va solicita o taxa pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( art.14.punctul 3 );
Costuri suportate de către vânzător:
- Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului.
- Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comandă cumpărătorului.
- Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție.
Notă (dacă defectul de nefunctionare este semnalat în primele 48 ore de la recepție)
5. Rambursarea sumelor
- Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la dată la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător(art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4)
- Conform art. 24 punctele 2 și 3, ziua în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seama la calculul termenului, iar în cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, U Craiova va prelungi termenul în mod corespunzător.